Spark till Draget!

Ibland kan det bli ett jävla tjatande på hur mkt jag tycker om mina uppfödare.
Men alltså, dessa tjejer är grymma och jag får så mycket bra tips och inspiration från dom!
Så idag fick jag infon om att XXL rear ut en sparkcykel. Det gick typ två sekunder så hade sambon
ett sms där jag beställde hem en sådan! (Skiten får plats i hans bil och inte i min..)

För såhär är det, jag har smyg gluttat på olika sidor efter en bra spark men allt. alltså allt ligger över 5000kr..
Det är då min plånbok gråter och säger att jag får vänta till nästa år..
Ett helt år suger ju när man vill ut NUUU.
Så tror ni att jag studsade runt här hemma när detta kom upp?
Folket jag är lyrisk!


Men vad är planerna för idag på semestern?
Jag har vart ute och ridit på min älskade häst, Alta låg hemma och grät för fullt då hon insåg
att stallkläderna åkte på matte och hon fick inte följa med?! Vad fan?!
inte lätt det där att inte alltid få följa med till hästen. 🙂
Men till mitt försvar så fick Alta en mys runda med mig i skogen när Brookie sov.
Om en stund ska jag kasta in hundarna, selar och oxstrupen i bilen.
Mot Järfälla så blir det häng med finaste syster och lite spår med hela hund gänget.

Då jag inte spårar vilt får man hitta annat, ex. fryst oxstrupe som finns att köpa 
i de flesta djurbutiker. Märgben, hundleksaker eller annat smått och gott som finns i kylen hemma,
ibland kan man använda resterna från kylen istället för att slänga..
Så länge hundens mage klarar av maten!
Låt era hundar jobba för godsakerna.. 🙂

Imorgon och på torsdag ska det bli närmre 30 grader så då får hundarna snällt ligga inne vid ACn
på dagarna så får jag träna senare på kvällen så lika bra att köra slut på dom idag så att de kan vila imorgon. 🙂

Nedan har ni ”gänget” BCn Eros och våra två. Black n’ White! 😉

Kommentera

