När Projekten tar över

Just nu är det en hektiskt period. Det är så mycket så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Ett garage ska upp, hundgården skall fixas till tipp topp, trallen håller på och byts ut,
staket och slutligen blommor ska upp på tomten.

Brookie skall innan sommarens slut kunna gå lös igen utan problem på våra promenader.
Idag drar hon iväg efter olika spår efter att jag började spåra vilt med henne
(Gott folk, spåra inte vilt om ni värdesätter att ha hunden lös,
det kan gå bra eller så slutar det med som med min kära dam.)
Att intresset för spår går före allt annat i världen..
Men jag ger inte upp! 🙂

Alta ska byggas upp i musklerna och den fortsatta grundträningen inom olika
situationer skall sättas ordentligt inför både MH och BPH t i höst.
Vi skall även på efterkontroll hos vår nya veterinär till hösten och hoppas på
att hennes benhinneinflammation då har släppt helt.

Sen har vi självklart allt annat roligt, som tre dagar i veckan med häst, jobb på heltid,
allt fix då vi råkar bo i hus med en rätt stor tomt, kära vänner och sambo.
Lilla katten vill ha sin dagliga mys stund och jag själv kanske vill hinna andas emellanåt.

Men nej då har vi tre andra projekt som jag inte ännu kan släppa bomben om..
Men nu handlar det bara att överleva sista veckorna innan semestern.
Kommer iallafall bli grymt! Håll ut, mer info kommer inom kort 🙂

Kommentera

