När samvetet kickar in! 

Där efter tio imorse fick jag lite dåligt samvete över mina åsikter ang. Kära sambon.  Älskar jag dessa morgon sms och segheten över att växla? Njaaa men jag erkänner..  jag har vissa tendenser själv.. Att lämna kläder utspritt i hela huset, att fnittrandes springa runt i huset med för lite kläder på för att jag vill ha Kittelkrig eller för att jag beter mig som en femåring hängandes över hans axlar tills han får dampet..

Jag hatar att mecka bil och väntar tills han magiskt nog gör det åt mig, om det inte händer kommer valp ögonen fram ”men jag vet väl inte hur man gör……”

Han ”måste” alltid hålla hans schema öppet för att jag behöver hjälp att rodda ihop mitt schema som alltid, alltid har lite för mycket på listan.. Jag har också en tendens att vilja ta över alla djur på jorden, finns det hjärterum så.. Finns det plats i sängen!  

.. Jag jobbar för mycket och planerar alla framtida planer efter mitt jobb.. Jag somnar alltid till filmkvällarna och försvinner som en avlöning när någon av hundarna bajsat ner sig i huset..

Och det fantastiska av allt är att du orkar med mig med alla mina upptåg.. Och djur.. Tack för det ❤ 🙂

Kommentera

