Förlåt

Jag vet, jag bombar er alla överallt. Det är fan hundar överallt, instagram, bloggen, Facebook. Jag skäms nästan. Men jag kan inte låta bli. Dom är ju för jävla söta! Då tänker ni ”tycker du ja!” Ungefär som man själv kan känna ibland, ”fan det är bra nu, jag vet hur ungen/djuret ser ut nu!” 

Tur för mig så vet jag att de som tycker jag terroriserar era mobiler å datorer med alla jäkla hundar kan sluta följa. Jag lovar, det finns en knapp! 

Så jag terroriserar vidare, det är tassavtryck överallt och ingenstans! 

Bara för att jag kan! 🙂 

Kommentera

