Onsdag

Det är onsdag. Jag har åkt på migrän och världen flimrar framför mig. Hela denna dag har gått till en utbildning som jag verkligen sett fram emot och då vart jag så jävla arg när jag vaknade med illamående och ett huvud som ville sprängas. Men Viking som man iallafall tror att man är emellanåt.. så var det bara att köra på! Tack trevliga leverantörer för denna dag, nu har man massa nya idéer och planer inför nya projekt. En sjukt inspirerande dag helt enkelt.

Så nu ska man försöka ta sig ut på vishan till sin bil, hämta ut beställt färskfoder till hundarna, träna dom och sen..äntligen.. chrasha på soffan.

Onsdag folket, nu vänder veckan! 

Kommentera

