Frustrerad Amstaffägare

Ja har peppat och peppat Brooklyn inför Sökträningen, köpt en Rosa gummi gris
som nöffar och kört en lekstund med denna gris varje dag för att öka triggningen.
Denna grisjävel ska bli den roligaste jävla pipleksaken någonsin!
Pepp, Pepp, Pepp! 

Så söndagen kom och satt jag bakom en buske och gömde mig med grisen i högsta hugg!
Nu jävlar måste Brooklyn vara taggad, hon ska vara så taggad så att hon drömmer
om denna gris och när hon hittar mig så ska hon äntligen få bära på den nöffande grisen.
Planen var spikad och klar. Och jag ser Brooklyn, där från mitt gömställe..
Jag ser henne.. Ser hur hon springer åt andra hållet.. Luktar lite i marken, leker lite
och drar en jävla…Bajs.. Vad i helvete. Jag gömmer mig för fullt, det står 10 pers och väntar med deras taggade hundar, VI BETALAR FÖR KURSEN!.. Och Hon fullkomligt bryr sig inte ett dugg. Inte ett jävla dugg. Inte om grisen, inte om Söket,
inte om träning, inte om något alls om det inte innefattar mys och
en varm filt. Då i den stunden hukandes med en jävla gris i handen..

..Gav jag upp.

Älskade Brooklyn snart 6år gammal.. Nu kommer tiden som du har kämpat för.
Du är numera förtidspensionär.. Dina dagar kommer numera bestå av mys,
varma filtar, halvlånga promenader i rätt väder och allt för många myskvällar på soffan.

Du är Ferdinand i Amstaffformat. Men matte älskar dig ändå 🙂

Kommentera

