Tack för igår !

Det är allt för sällan som jag tar mig ut ur bubblan och gör något roligt som
inte inkluderar djuren.. Så i veckan insåg jag att jag fan måste styra upp detta.
Vi ska ut! Så efter lite peppsamtal spikade vi Garbo!

Och när tjejerna kom hit och jag visade mina tänkbara kläder vart jag helt sjukt nedröstad. Tydligen var det här en kväll som skulle bli mission ”Sara ska ha klänning”
och efter många provningar och velande så gav jag vika och struttade runt i en jävla spetsklänning. Lite för fest och ut med hundar sen bar det iväg i partybilen mot sumpan. Jag hade så jävla roligt! Först så träffade vi upp folket där, träffade på allt för många gamla bekanta och tiden bara flög förbi. När jag väl skulle hoppa ur bilen hemma och försöka ta mig till ytterdörren kunde jag inte annat än skratta.. Klackarna sjönk ner i vår åker mark och garaget ville var lite för nära när jag skulle till ytterdörren 5 meter bort.

Så mitt mål nu är att pallra mig iväg iallafall en gång i månaden, träffa folk,
skratta å bara njuta av livet med underbart folk. Ut ur bubblan.


