Lördag.

Jag ska vara ärlig, jag hatar att gå till frisören, hatar att gå och fixa naglarna på salong
och allt sådant där som skall vara ”avslappnande.” Helt ärligt det tar bara en jävla massa tid och kostar lika mycket pengar. Och alla dessa frågor ”Vad jobbar du med?, har du kille? Vad gör du om kvällarna? åååh ni har hundar..” Like you give a fuck?!
Really, har ni standardfrågor eller wzuup?! Gör din grej så sitter jag här och håller tyst, betalar och drar hem! BAM.

Sämsta kunden. Erkänner. Suger på att vara tjej ibland.

Så jag hittade en tjej i Bålsta som gjorde mina naglar hemma istället och det var faktiskt mysigt, för hon är helt fantastisk. Men kom livet emellan och sen skaffade jag mig en deltidshäst och dom där naglarna höll typ en dag..
Så sakta men säkert har jag bara lagt ner projektet, Jag har inte orkat.
Men lite onice är det faktiskt att alltid se trött å hängig ut.
Speciellt när jag vill ut och träffa kunder ibland och kanske komma hem och se ut som en människa..  Som vanligt med mitt privatliv skjuter jag på allt jobbigt in i det sista..
In i det sista i det här fallet var när killen kollade på mig med ett leende..

”Fan har vi en Alice Cooper här hemma eller?..
Ja du ser ju likblek ut med svarta påsar under ögonen.”

Älskar min ärliga man här hemma….

Så nu sitter jag här, med nya naglar, piggat upp ögonfransarna och håret är nyfärgat.
Jag har tillåmed köpt mig två nya tröjor. Och då jag är för jävla snål (och osocial)
har jag suttit här å meckat å pillat själv tills jag fick ihop skiten med både gelenaglar och fransar. Så nu får fan sambon och spegeln lugna sig ett tag tycker jag. 

Skiten är på och förhoppningsvis går det några veckor igen innan jag måste
utsätta mig för tjej pyssel igen.. 🙂

