Det här med sina egna brister..

Jag har en sådan där sjukt dålig ovana.. Jag strör kläder runt mig.
Redan när jag bodde med systern min i ung ålder så var det alltid ”mitt” rum
som var värst med klädhögarna.. Alltid.. Så under alla år när man sedan hade eget
och jag och systern bodde med varann så vad det alltid onda ögat mot dessa klädhögar..

Så jag plockar och viker och plockar lite mer.. Men ändå så bildas det nya högar..
Detta var Ok när man hade en etta eller tillåmed när jag hade min tvåa för då
pratar vi kanske tre högar med kläder.. Okey, fyra max!

Men nu.. Det är katastrof.. Jag vet inte vad jag gör.
Det ser seriöst ut som att någon fylle tratt har gått runt genom alla åtta rum i huset och tagit av ett plagg i taget… Ett par skor.. en väska… Ett par brallor.. men kolla en tröja! ..
Och en bh?! Jävlar här går det villt till… En strumpa.. (Vart är den andra?) …
Om sambon har tur hittar han mig.. Naken? nej nej, i en one pice eller en stor Amfa tröja.. Sexy like hell! Hur som, vad fan är mitt problem?! Varför kan jag inte som alla andra lära mig att ta av mig kläderna, vika det som ska ner i lådorna och lägga det andra
i en jävla tvättkorg.. Kanske fylla min fina walk in closet som sabon gjort till mig med vadå,  jo mina kläder, där dom ska vara(!!) .. och inte bara låta allt ligga utspritt..

Nu när jag endå berättar om mina fina olater så ska ni få veta en till sak..
Jag har fortfarande väskan med kläder från när jag var i Turkiet.
(Det som skulle tvättas är faktiskt tvättat, så äcklig är jag inte) men endå..
Vi pratar månader sedan jag var där, snart fyra för att vara exakt..
Japp, väskan ligger där i badrummet.. Bara väntas på att packas upp..

Och här sitter jag och bloggar om skiten istället för att ta tag i dessa miljarder klädhögar.. (Ärligt, det är mentalt jävla jobbigt att ta tag i detta problem).
Så nej, jag har skurit golvet, städat i köket, gjort en miljard situps för tro mig det
är så mkt roligare.. Och nu ska jag ut med hundarna.
Sen är det nog dags att duscha och sova..

Men det är ju en dag imorgon också.. Eller vad säger ni? 😉

