Tisdagsstress

Imorgon ringer klockan 05,15. Om jag lovar att vara sjukligt snabb på morgonen så är det helt okey att snoza till 06,00. Sen är det fullt ös medvetslös till åtta på kvällen..
Och jag ska vara ledig.

Så i bilen på väg till bro där runt halv sju kan jag kasta i mig en kaffe och svara på de mailen som jag inte hunnit svara på ännu, hämta upp min tillfälligt handikappade vän
och ta hand om hennes häst, vidare hem till nästa häst och en runda med hundarna innan jag ska möta upp sambon. Ett möte med nya hunddagiset och kontraktskrivning,
hem för en snabb macka innan Brookie åker in i bilen för en tripp till veterinären för årets sprutor och hälsoundersökning.. Hem igen för en springrunda med hundarna och lydnadsträning på banan. Så var den dagen slut. Nej juste, där emellan ska jag stämma av med jobbet och försöka pressa in lite jobb ..

Men vad fan värre har man lyckats med så det här ska väl inte vara några problem..
Tisdag, Bring it on!

