Fullt Ös !

På måndag startar Ekorrhjulet igen. Fullt ös medvetslös. 
Går in på min nya roll på jobbet och alla dagar i veckan förutom måndagar är planerade. Tisdagar, Häst/hund. Onsdagar, Bruksklubben. Torsdagar, Hundkurs. Fredagar, Häst/Hund. Lördagar, Häst/Hund. Söndagar, Hund, häst vid möjlighet.
Varje vardagsmorgon börjar även springturerna innan jobbet.

Någonstans där emellan skulle jag vilja trycka in några vändor på gymmet…
Så självklart använde jag friskvårds bidraget till ett nytt kort på 24/7
när jag ska hinna använda kortet vettefan men det ska väl gå att klämma in?

Jag måste dock erkänna att jag blir lite smått stressad av detta schema.
Får helt enkelt se hur långt man kommer innan man börjar prioritera om schemat lite, men det skadar aldrig att testa eller vad säger ni 🙂 2015 Bring it on! 

