Nyår

Snart är det 2015, helt sjukt vad tiden går..
Och så klart har jag ett nyårslöfte som så många andra. Hälsa.
2014 har vart en tripp på kanten till att falla rakt ner i ett mörkt hål.
Stress har vart min vardag. Spänningshuvudvärk, migrän, näsblod, minnesluckor, skakningar, avdomningar, yrsel… You name it.. på daglig bas.

Jag älskar att ha mycket att göra men 2015 måste handla om hälsa för min del.
Så året som kommer ska jag fokusera på mig, på saker som ger energi.
Att strosa runt i skogen med hundarna, en ridtur på en öppen äng,
pyssla hemma och dricka lite för mycket kaffe med mina vänner.
Att låta helgerna vara helg och inte arbete, att inte jobba de kvällar som jag ändå
”inte har något att göra” Utan slå på en bra film med en påse chips istället.
Fokusera på saker som är bra för själen, hur töntigt det än låter så är det mitt nyårslöfte för 2015. Ett år fyllt med positiva vibbar, boosta sig själv och umgås med de jag älskar.

Och jag vill tacka alla mina nära som har orkat med mig detta år,
Jag vet att det har vart jobbigt för er också. Massa kärlek till er som står vid min sida i vått och torrt, vi hoppas på att 2015 blir ett ”torrt” år med mysiga hundpromenader,
skratt och ett glas vin för mycket. ❤  Massa kärlek

Nyårsbus på Ekerö

Nyårsbus på Ekerö

