Julklappsförlovning

Året har varit fullt med möjligheter och dörrar som har öppnats, det har också varit riktigt kämpigt och med mycket sorg i hjärtat. Men det har vart mitt bästa år hittills, jag trodde verkligen inte att det kunde bli bättre. Så när jag öppnade det där paketet
(som jag trodde skulle innehålla ett par skor..) och möts av rosor, en ask och två förlovnings ringar.. Jag vart helt mållös. För jag är så jävla kär i denna kille.

Jag kan inte beskriva känslan av att ha någon som man älskar så mycket,
som inte bara är ens sambo utan ens bästa vän, som är ärlig, vågar stå upp
och  stöttar en när det verkligen gäller, när livet går emot, när tårarna rinner..
Men som också håller min hand med ett leende när allt går bra.

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har dig i mitt liv och med detta vill jag bara säga; Jag älskar dig Baby. ❤


