Nya projekt

Mycket har hänt på senaste och nya projekt har påbörjats.

Vi har ett hus där inredningen verkligen snart är tipp topp. En stor eloge till min sambo som stått och slitit som ett djur här hemma för att vi ska få det fint. Så ett rum och lite små detaljer är kvar innan huset är färdig invändes. När det är klart ska jag fan köpa skumpa. Bara för att. 

Jag har fått äran att dela ansvaret om en helt underbar liten häst på halvtid
som bor i stallet som grannarna har. Så vi tömkör och tömkör.. och tömkör..
Inkörning är på gång! Till våren ska vagnen rulla bakom!

Men som ni vet så är djuren mitt stora intresse här i livet så det stannar så klart inte med hästen.. Gammelkatten strosar nöjt runt här på landet om han inte är hemma framför brasan är han runt stallet och fångar ohyra som han stolt lämnar på ridbanan..
Brooklyn är som vanligt våran underbara myshund som efter veckors av tjatande och tragglande nu äntligen har lärt sig att springa fram och slå på mattunnan när vi frågar, ”Är du hungrig?”. Den nivån är det på hundträning för tillfället..
Men projekten är inte slut ännu.. Snart börjar intensiv hundträning Delux.
Första kursen är vi anmälda till, letar även efter någon som tränar tävlings lydnad och lite skydd. Känner du någon som är bra inom detta? Kontakta mig!

Brookie Spår Klöv

