Onsdag.

Äntligen börjar saker och ting lossna lite grann.
Jag försöker att inte gå in i detaljer kring mitt jobb då man speciellt inom finans går under något som heter Sekretess. Men jag måste säga en sak och det är att
jag under denna vecka har fått en helt annan energi, nästan som ett lyckorus!
Saker och ting börjar lossna! Senaste tiden har känts som att man stångat huvudet blodigt. Varje dag. Men nu jävlar börjar pusselbitarna som vi kämpat för falla på plats.

Den lyckan. Alltså jag kan inte beskriva detta.

För när man andas, lever och drömmer om det man jobbar med så
känns det
fan i själen när det är en uppförsbacke.
Men det känns lika mycket när det går bra.

Jag älskar denna branch. Siffror, kunder, leverantörer, utveckling, kollegor.
Om någon skulle frågat mig om jag skulle jobba på Bank när jag var 15 år skulle jag skrattat dom rakt i ansiktet. Idag kan jag inte föreställa mig något annat.
Jag är så himla glad över att jag pluggade och tog jobbet på detta företag för tre år sedan.

Tack alla kollegor för det fantastiska jobb Ni gör och tack alla chefer som stöttar mig.
Och ett stort jävla tack till ägaren för att han tog chansningen och tror på mig.

