Halva semestern kvar

Halva semestern har gått och snart är man hemma igen och jag vet inte om detta är galet eller kanske ett tecken på att man hamnat rätt men alltså..

Jag saknar mitt jobb!! Jag saknar mina kollegor, kunderna, min lilla kontorshörna och mina hektiska dagar. Jag vill på riktigt åka in till kontoret och bara krama om ägaren och starta upp datorn med morgonkaffet breve, beta av alla mail, springa på möten och lösa problem stora som små. Känna den där frustrationen när något inte går som man vill och den där sjuka glädjen som bara pirrar i hela kroppen när man fått avdelningen ett steg framåt i rätt riktning. Stoltheten när man ser gruppen jobba tillsammans och de dagarna när man bara måste fira en av dagens toppar med en segerdans på kontoret.

Halva semestern kvar och om jag inte visste bättre skulle jag lätt kommit in imorgon bitti, gäspandes med en kaffe i hand och Brookie springandes till vår hörna på kontoret för att starta ännu en spännande dag.

#inte lika utmanande med semester..

