Semester

Vi har myssemester. Jag och Kicki på varma breddgrader vilket menas med att vi solar, läser böcker, äter gott, snackar skit å dricker ett glas eller två. Precis sådär lagomt mycket efter det intensiva året som varit.
Att bara få vara, eller förlåt,
att tvingas med att inte göra ett jävla skit.

Vilket är precis vad som behövs.

I detta spånar min okontrollerade hjärna såklart iväg och jag inser att jag på riktigt nu måste börja träna.
Mig själv, hunden och den otroligt fantastiska häst som jag hjälper till med. Och jag ska börja gå på den där yogan som stalltjejerna går på varje söndag och Brookie ska få bli blodgivare till andra hundar i nöd.
Vi ska också skriva upp oss på en kurs via bruksklubben och jag ska lägga energin på mig, djuren och min sambo.

Jag kommer självklart alltid ge 300% i mitt jobb som jag har men det ska finnas balans, så att jag har den där extra energin till att fortsätta prestera å jobba med den fulla potential som Jag kan ge för att jag är jag..

Då är det viktigt att inte tappa bort sig själv på vägen faktiskt. För då blir nog Jag ett diffust frågetecken.

Och med den djupa självinsikten tar vi tjejer och traskar ut till ännu en resturang vid vattnet, god mat och drinkar. För att vi kan, för att det är semester.

