Story of My life

Igår gick planet. 08.00 på en söndag.
Så jag masade mig upp och var där i tid, alltså två hela timmar innan. Frukost och lite handling, lullade runt i min värld mot gaten och inser snart att jag på riktigt håller på att missa flyget. Springer i panik, hörlurarna åkte ut och jag trampade på sladdarna i farten, slängde upp allt ur fickorna och hann precis med..
Really?! Igen?! Duude, skärpning!

Sätter mig på det där jävla planet och inser att headsetet numera bara är en plupp, hela andra sidan slets av i min panik.. Inser snart att inte nog med detta så sitter jag breve en tjej som är mer flygrädd än mig.. Sen börjar en ungjävel en meter ifrån att skrika.
Hela vägen till Finland.
Med en hörlur.
Och tron att idag, idag dör vi.
Varför i helvete utsätter jag mig för detta konstant?!

Hoppar av planet lite lätt illamående och in på damernas. .
Har ni någonsin hört om tjejblottare? Inte? Tydligen finns det också.
Jag träffade på en på damernas.
Trevlig upplevelse det där också.

Så idag ska jag hem.
Insåg att jobbet bokat hemresa klockan 19,00 ikväll.
Kanske inte så nice att sitta på flygplatsen i 4 timmar.. Men oj vi lyckades boka om! Härligt, så tjejerna bokade en taxi till mig och jag sa hejdå och gick ner. Så kom en taxi som jag såklart tog med min krassliga engelska. ”Eeereport, F2 thaaanks.”
Sådär engelskan avklarad.
Smsar tjejerna och skriver att nu sitter jag i taxin… Får svaret att det var fel taxi och att de nu får betala en grundtaxa för missad körning..

Så nu sitter jag här med en jävla hörlur, lite lätt förvirrad och hoppas att jag kommer hem utan skrikande barn, blottare och ja jag sitter redan fullt redo för att kliva in på planet.

True story.

