Tankesnurr

När man under en längre period prioriterar bort sig själv för andra
så blir det så att man glömmer bort sitt egna värde, sitt egna liv.
Och det är det som har hänt på senaste, jag förlorade mitt privata där någonstans på vägen. Sen november 2012 så har allt bara kretsat runt jobbet och huset. Vi är inne på 2014 nu..

Tur för mig så fick jag en sånhär mental käftsmäll
som jag så fint kallar det. Och vaknade upp.
Nu är det bra.

Så jag lovar mig själv att i sommar ska jag ha semester.
riktig semester.
Jag ska upp i sadeln igen minst en gång i veckan.
På helgerna är det helg, inte jobb.
Jag ska ut med mina fina vänner som tränar hund, oavsett om Brookie vill bli tränad eller ej och jag ska fan stå på gymmet två gånger i veckan.

Och vet ni, jag ska ta mig en drink ibland och köpa skor..
Skor med så höga klackar som det bara går,
ett par som aldrig används men som alltid står framme,
bara för att dom är så jävla snygga,
bara för att jag kan.

