Summer dress – Xenia

Imorgon är det Alla hjärtans dag, Ni vet den där super töntiga dagen när man som singel känner sig lite mer ensam och ärligt, om man är i ett förhållande blir det lätt lite tröttsamt också, antingen så bara är man trött på det påtvingade eller så är vill ha lite mys men råkar vara med en trött jävel som tar livet lite för mycket för givet.
Jag tror ni förstår mig. Men Hallå folket måste det handla om att vara tokkär?
Kan det inte vara en dag att ta hand om sin familj, vänner och kollegor?
iallafall efter denna omtumlande dag så vill jag strö lite kärlek runt mig. 

Kärlek till vårat fantastiska Inkassobolag som består av helt underbara människor
med stora hjärtan. (Det är nästan så att jag springer och köper blommor till Er!)

Kärlek till min underbara syster som sedan 10 år tillbaka backat mig i varje steg,
Jag älskar Dig syster, du och jag mot världen alla dagar i veckan.
Även massa kärlek till mina otroligt fina vänner som gett mig minnen som jag kommer bära med mig resten av mitt liv, även det man helst bara vill stryka ur registret ^^

Kärlek till min otroligt fina hund och följeslagare som stått vid min sida sedan 4 år tillbaka. Alla dagar i veckan är hon med och sprider glädje runt sig.
Hunden som visar dagligen hur en Amstaff verkligen kan vara med rätt verktyg.

Sist men inte minst vill jag hälla ut det sista i kärleksskålen till de två som nu går
igenom en av livets häftigaste saker, jag kommer lära han allt jag kan och allt han inte
får göra kommer han få göra med mig.. (Låt mig vara den snälla för en gångs skull!)

Hur som, Massa kärlek Ni vet vilka ni är.
Ta hand om era nära, bli inte bittra på livet och glöm inte bort er själva.

 

