Mindfuck

Att jag drömmer skeva drömmar är inget nytt.
Det är så skevt och verkligt så att man känner sig lite mer störd
än vanligt när man vaknar upp på morgonen än vad man annars är.

Så inatt drömde jag om att jag hade minus 14 000 kr på kontot.
Jag grät och skrek för att jag ännu en gång inte hade några pengar. Hur skulle jag nu ha råd med mat och cigaretter?!
(rätt ironiskt att just cigaretter är det stora problemet)
Jag insåg i min dröm att nu var det slut med nikotin och
det var ungefär det värsta som kunde hända i denna dröm.

Halv åtta i morse (Jag är ledig och unnar mig själv en sovmorgon)började mail strömma in i min mobil som då gav ifrån sig skräckljudsljud så då fick jag en fin dröm att ägaren på firman fick året utbrott på mig, Jo jag sög som chef han var Besviken på mig och jag fick kicken på dagen.

Vaknar upp i ren panik med känslan att jag var numera var arbetslös och hade en skuld till min bank på 14 tusen kronor..
Smög upp och kollade arbetsmobilen och av de 15 mail så var inget om att jag fått sparken och kontot på banken visade att jag visst har kvar pengar till mat och cigaretter.

Det är dagar som dessa som man uppskattar livet lite mer.
Mindfuck.

