Onsdagsproblem

Det här med presenter till sina närmsta ..? Vem kom på den idéen?! Vet ni hur svårt det faktiskt är att hitta en present till dom man älskar?
Då ska jag säga det, det är sjukt svårt(!) Det är så svårt så jag typ börjar må illa, för tänk om dom inte blir glada eller typ tycker man är dum i huvudet eller fan vet jag.. Att presentjäveln sög helt enkelt. Jag får på riktigt prestationsångest av sånt här.

Så snart fyller mannen år..
Och jag ska komma på världens bästa present, han ska bli så jävla glad och överraskad och jag kommer bli världens bästa flickvän..

Men presenten får inte vara för tjejig för alltså, jag är ju en hårding så det går ju inte.. Och den får inte vara för romantisk för det spyr man ju över.. Och på riktigt jag orkar inte köpa någon tråkig tröja eller något där man måste hitta på något.. Då måste man prata och alltså mitt dagliga tjat har nog bränt sönder hans öron vid det här laget..

Så här sitter jag och kommer inte fram till ett skit. Googlar; present till pojkvän… Allt är små hjärtan och allt för mycket känslor.. Går icke.

Sanningen är att det går inte så bra att hitta en present faktiskt, inte alls.
Funderar på att köpa två stockar med snus och dra en rosett över skiten.
Sista lösningen lixom.

