Nytt år

2013 rasade förbi med dunder och brak.

Mitt bästa och värsta år.
Ännu en gång var man tvungen att växa upp lite för snabbt,
men med fina vänner vid ens sida klarar man det mesta.
Man är nog starkare än vad man tror.

8a år sedan jag för första gången träffade dig i
den där lokalen där de flesta av oss har hängt.
Du var killen med skateborden och sjuka humorn,
Du var alltid den som fick mig att le, en trygg klippa i stormen man levde i. Men såklart vart jag rädd, inget kan vara så bra..
så jag flydde. Många gånger under åren.
Du var helt enkelt för bra för att vara sann.
Men allt föll på plats igen och jag är genuint tacksam för allt.
Det låter klyschigt men du är fan min bästa vän och stora kärlek.
Jag kan inte se en vardag utan dig och med dig så känner jag bara att allt är rätt. Inga konstigheter.

2013 gav mig en chans att hitta mig själv i branschen jag jobbar,
hur jag vill hantera livet med hund och vilken inriktning som hundförare jag vill satsa på, jag har haft turen att få många fler dagar och nätter i mitt drömhus och jag har många,
många fler projekt på gång.

Jag tror på 2014. På detta år.
Jag tror att det kommer bli mer skratt än tårar
och jag vet att allt kommer lösa sig, till det bättre,
till det jag kämpat för i månader.
Så otroligt nära nu.

1379703_10151783243247423_1914400775_n

