Julledighet

Det är första julen på fruktansvärt många år som jag genuint ser fram emot. När jag klev ut ur kontoret så kände jag endast lycka.

Lycka över att äntligen få ha landat i mig själv och vad jag vill,
lycka att ha vänner som jag skulle göra allt och lite till för, precis som ni gör för mig. Lycka över att få jobba med det jag brinner för , att få ha lyxen att kombinera mitt otroligt stora intresse för djur med att få ha med hunden på jobbet, fantastiska kollegor och sist men inte minst få vara sådär helt jobbigt, löjligt kär i någon som jag aldrig trodde jag skulle sluta med. Han som får mig att le och må lite bättre.. Varje jävla dag.

För en gångs skull börjar jag få
ihop pusselbitarna. Så jag skiter i stress över julklappar, julmat och
Kalle anka.
Jag kommer få bästa julen ändå.
Med dom jag älskar.

