Torsdag

Jag blir lika sur på mig själv varje gång jag blir sjuk. För det första har jag inte tid, jag har ett liv som jag måste hinna med. Om jag blir sjuk så hinner jag inte med detta liv. För det andra måste jag jobba, om jag inte jobbar känns det som att jag sviker mina kollegor och kunder, jag behöver jobba. För det tredje så är det jävligt tråkigt och otroligt onice att vara sjuk.

Vill inte.

Att jag nu har legat sen i måndagsnatt med yberfeber, ont i halsen och hosta är inte okey. Igår ställde jag in mig på att jobba och vad händer. Jo jag får feber igen hela jävla natten och har i princip sovit två timmar inatt. Nu har febern släppt och jag får väl gå och lägga mig igen eller nått. Ni hör ju det här suger.

Så ett ord till min kropp som för tillfället motarbetar mig, bli frisk, inge mer feber och extrem smärta när jag sväljer,
på nätterna vill jag inte hosta ihjäl mig heller. Så kirra biffen nu och sluta whina.
För det är dags nu, imorgon ska jag fan till jobbet!

