Söndag

Från att ständigt stå och träna hund så har livet tagit en annan inriktning.
Missuppfatta mig inte, jag skiter inte i min hund hon är med i princip överallt,
alltid. Hon är själv max, 6 timmar i veckan.  Hon har tillochmed på riktigt blivit så less på det här med att ständigt få följa med så dagens höjdpunkt är alltid,
utan tvekan att få komma hem.

Skillnaden är att hundträning finns knappt på schemat längre.
Jag står inte på bruksklubben i timmar längre,
ärligt det var sjukt längesen jag gjorde något sådant.

Så jag jobbar, träffar vänner, pussar på hunden och hittar på lite mer sådant
som jag valde bort i mitt förra liv. Men ibland, blir jag lite sugen på det här med att träna hund och då utsätter jag hunden min. Ibland blir det bra resultat, men oftast en irriterad Amstaff och överengagerad Matte. Som idag. Hon ligger fortfarande och sover på rygg, snarkandes och nöjd som få… Och jag planerar en timmas hårdträning för denna tröttmössa till hund..

Om hon bara visste vad som väntar..
#Söndagsträning.

1238097_10151721961632423_1029845481_n

 

