30 – Augusti

En sommar fylld med jobb, vänner, uteserveringar och lite mer jobb.
Jag börjar inse att hunden jag har är den bästa hunden jag någonsin haft.
Hon följer med överallt och bara gillar läget, jobbet, vänner, tunnelbanan,
långis i skogen. Ja överallt och allt bara flyter på, inga konstigheter.
Och från att ha stått i vintras och inte känt igen mig själv så börjar jag landa,
jag älskar mina vänner, mitt jobb och min vardag..
Jag börjar bli den jag själv faktiskt vill vara.

För har vi inte alla varit där när man ser sig själv och bara undrar
vad fan man har gått och blivit.. Är livet verkligen så som man vill ha det?
Men där har alla ett val, lägg dig ner och dö eller ta tag i problemet.

Aut viam inveniam aut faciamJag ska finna vägen eller skapa den.

Så Ja folket, jag är tillbaka igen med tankesnurr och dagsmisär.
Typ att jag lyckades spräcka mitt revben när jag hostade,
fått backa ur på lägenheten som jag bokat och Nej huset är inte sålt ännu.
På det går hundfan runt och mensar. Hur snusk är inte det lixom?
Men vet ni, jag ska inte gräva ner mig för det..
Jag har tak över huvudet, två egentligen vilket bara är ren jävla lyx.
Jag har ett awsome jobb, kollegor, hund, vänner.
Kan köpa mig en tröja eller två och har råd med mina räkningar varje månad.

Det är lyx om man tänker efter.
Ibland måste man påminna sig om hur bra man faktiskt har det.

Så gott folk, njut av er fredag och ta hand om era närmsta.

943247_10151574764712423_1525240641_n

