Hejdå Bloggen

Jag vill verkligen tacka alla underbara läsare,
Jag trodde aldrig att ni skulle bli så många som följer mig dagligen
i mitt liv med vänner, hundar, jobb och allmänt skruvad misär.
Jag älskar att skriva och när man får sådan fin respons som
jag fått av både folk i min närhet samt människor jag aldrig träffat,
då blir man bara ännu mer peppad och inspirerad till att skriva mer.

Men vissa av er vet orsaken till varför jag började skriva i första bloggen 2006.
Det var för en orsak som inte längre finns i mitt liv och nu idag kan
jag äntligen kolla tillbaka på dom åren och känna att jag inte är kvar där.
Allt blir bra tillslut. Det kan fan bara bli bättre.

Jag vet att det är många där ute som lever i ett jävla mörker,
som ser sig själva i spegeln och önskar allt förutom det dom ser. 
Det vänder. Jag lovar att det faktiskt vänder.
Ni är så sjukt värdefulla och ni har era liv i era egna händer.

Ni kommer rasa, många jävla gånger.
Men ni ska fan se till att resa er upp varje jävla gång.
Det är värt att kämpa, för ingen är värd mer än dig själv.
Glöm aldrig det. Alla kan få sagan.

Så efter mycket om och men har jag faktiskt bestämt mig för
att inte skriva på ett tag, för jag skriver rätt personligt och  jag
vill inte att så här mycket folk har tillgång till mitt liv faktiskt.
Att sitta och skriva skit som ”Idag har jag köpt en väska. den var finpunkt
Inte riktigt min grej. Det är lite allt eller inget.

TACK för alla mail, sms, kommentarer, hotsamtal, ja allt.
Tack för att ni har följt mig genom allt med mina kärlekshistorier,
husrenovering, djuren, Amys hemska död, när jag gått in i väggen,
när jag mått som bäst.. Ja allt.

Men nu stänger jag denna dörr och låter mitt privata liv få vara privat.

8465_10151535137817423_1457741943_n

