Ärligt?

Kvällen igår var ju ett skämt rakt av.
Jag sket i allt å la mig typ.
Bättre dag imorgon.

Så jag försover mig i vanlig ordning,
lyckades få min söderkaffe och spillde inte ner mig(!) awsomeness!
Kommer fram till porten och..
Kommer inte in?! Hör hur någon harklar sig bakom mig,
vänder mig om och vem är det inte?
Jo, samma snubbe som fick rädda mig igår.. Så vem fick rädda mig igen..
Jo han såklart. Å han såg sjukt nöjd ut. jag gick under jorden, Så sjukt pinsamt.

Kommer upp och inser att mackan
jag köpt var med mörkt bröd. Mörkt?!
Världen vad händer?! Kände att jag kunde testa, vara lite nyttig sådärva. Japp en tugga å det dammade rätt fint i käften. Rakt ner i papperskorgen.

Så nu åker jag hem, drar långisen och sätter mig med lite kaffe, nudlar å jobbar vidare. Torsdag, check!

