Shnälla då…

Jag tycker inte det är speciellt roligt att shoppa faktiskt,
massa galna människor, varmt som fan, blir typ jätte stressad.
Det är bara in i kaoset, ta det man vill ha och ut fort som fan.
Inga konstigheter. Förutom när det kommer till skor…
Ja, Ludde har på riktigt burit ut mig ur ex antal skobutiker.
Jag blir helt knäpp. Min puls går typ i 180 och jag vill bara ha allt jag ser.
Det är helt sjukt. Min last i shoppingväg. Skor.

Problemet nu är att Mickis har satt sko-shopping-förbud på mig.
Kanske för att jag tar upp hälften av lådorna samt en del av källaren med.. skor..
Tro mig, jag har försökt med mina valpögon.. ”Snääälla bara dom häääär.”
Inget funkar. Hon är stenhård. Så jag har en ny plan jag får inte köpa..
Men… Jag fyller snart år.  Folket, jag vill ha skor. Jag måste ha skor.
Jag önskar mig endast skor. Min abstinens är på max.
Storlek 36-37… Kör bara!

Jag kan gömma dom under kudden, bara jag får ett par iallafall..
På skopunken har dom ta tre betala för två.. Bara så att ni vet..
Tips från coachen lixom…

