Puss på mulen

Jag kan väl minst sagt säga att jag är lyckligt lottad med denna hund.
Ja hon är latast i staden och kanske inte tycker att hundträning är det roligaste..
Men hon är genom snäll. Hon älskar alla och funkar i fan alla situationer.
Jag tycker aldrig att det är speciellt jobbigt att ha med henne och idag när jag som
vanligt fick släpa iväg hunden på dagens långis så träffade vi på lite djur på vägen.
Fåren har hon redan blivit polare med och ställer sig alltid och pussar på dom
när vi går förbi men idag så fick hon hälsa på denna bjässe.
Japp denna fick också en puss..Rakt på mulen.

Inga konstigheter. Sen stod dom där och myste en stund tills jag ville hem.
Det ville inte Brookie, hon är numera kär och stannade varje meter för att
få springa tillbaka till sin nyfunna man. Jag var inte lika pigg på den iden
och fick släpa hem henne några km.. Bra träning för armarna iallafall,
släpa på 30 kg hund.. kanske blir lite muskler av mig ändå..

945166_10151528943777423_2035206983_n

