Helgen.

Jag erkänner. Jag var inte alls taggad på den där festen.
Jag ville hellre sitta hemma och käka rosabananer i min ensamhet.
Projekt hitta rosa outfit var ju ärligt bara ångest, jätte jobbigt faktiskt.
men tur för mig kom Kattis in till Stora staden och styrde upp det där.
Lite mat på Vapiano och en kaffe i solen innan jag började röra mig hemåt.

Så det var bara att försöka tagga till inför kvällen, åka hem till
Mickis och Nicklas och styra upp utseendet för kvällen.
Vart lite stressad där på slutet och råkade spraya hårspray i båda ögonen.
Det var  hemskt! Det måste funka om någon försöker hoppa på en..
för alltså Fan vad ont det gjorde. Hur lyckas man jag?
Hur som jävligt ont. Don’t do it.

På med högsta klackarna, ner till Ellen, fram med vinet i solen,
musik, underbart folk, in i bilen och vidare till stora staden.
Sen hade jag så jävla skoj! Jag är helt blown away av denna natt.
Så många år som Mickis har tjatat, fan att man inte följde med tidigare.

Och Ja, jag är helt förstörd idag. Mår som man förtjänar eller nått.
Kom hem och totaldäcka, vaknade fixade lite mat, somnade igen,
gick ner och hämtade hunden av grabbarna, ut med hund, lite kontaktövningar
och nu är det bra. Hunden har redan somnat och snart gör jag desamma.

Tack för denna helg alla inblandade från i fredags till idag.
Det har varit helt fucking Awsome.

PicMonkey Collage

