Söndag

Det här med att vakna tidigt har aldrig varit min grej.
Tills jag slutade spåra ur, nu vaknar jag runt 8a varje jävla helg.
Imorse såg jag att ett fint sms hade droppat in under natten..
”Sara jag har kräkits” Kräkits. Fin stavning. Inte alls avis faktiskt.

Så 8.00 imorse satt jag själv i lägenheten med musiken på och Brookie
låg och snarkade i bädden sin som vanligt. Tråkighet hade tagit en helt ny nivå.
Försökte få upp Patrik men nej tröttare människa får man fan leta efter.
Så Erika min fina (som aldrig sover) fick rädda mig.
Så fika och en ny bikini inhandlades innan man fick relativt bra nyheter.
Så nu är det bara att hålla tummarna till tusen att detta går vägen.

Och folket det är sol ute, helt underbart.
Så snart åker kopplet på så är det bara att släpa ut hunden på en
långis  med finaste Ellen innan jag drar vidare för en mysig filmkväll hos Ludde.

