Kvällen

Amy avlivades på en fredag. 29 juni. Värsta dagen i mitt liv.
På måndagen tre dagar senare klev jag in på jobbet med Brookie vid min sida.
I början såg jag hur folk var lite skeptiska. En mördarhund på firman,
som skulle bli bank.

Men det tog inte många dagar innan de flesta smälte rakt av.
Så kom sista dagen som hon skulle vara med, dagen innan min semester.
Vad gör folk? Jo de kom för att säga hejdå.. Till min hund.
Inget, ha en bra semester utan folk verkligen skyndade..
”Måste hinna säga hejdå till Brookie, vi kommer verkligen sakna dig! ”
Tack.. älskar er också kära kollegor.

Såhär är det att äga detta charmtroll. Hon är tokälskad av många.

Som idag, jag hann komma ner till Lövsta, Alla kom och hälsade..
Inte på mig, här ska vi inte tro att man är populär.. På Brookie såklart.
Joakim personen som jag ser som familj sprang fram busade runt med hunden
för att sedan springa ut på plan och fortsätta spela.. ”Duude! du glömde mig?!”
Sen tog det cirkus fem minuter så hade alla min hund förutom jag.
Men det är lugnt, Brookie fick vara med på brännboll och fick kärlek för en hel månad framåt och Ja, jag såg korvarna som hon fick ^^

260005_10151506144967423_1096218438_n

