Betalt och klart

Japp iår ska jag med.
Elitloppsfesten för hela slanten,
eller ah 220kr för att vara exakt.
Men endå. Och ärligt jag var as taggad. Tills jag insåg fakta.

Temat iår är rosa.
Klänning.
Fucking shit.

Man kan räkna på två händer alla gånger jag har haft på mig klänning.
Typ inte ofta. Läs, aldrig.
Och rosa. Misär.
Så jag tänkte att nu ska jag vara lite mer opendminded, ut i staden och se vad som finns. Asså.. Nej. ju mer jag såg desto mer panik. Tillslut hittade jag ett par rosa, trasiga shorts, helt awsome!
Sen kom jag på att klänning var det ju..
Så jag sket it, blev jävligt bitter sådär och försökte dra i mig en öl som plåster på såren. Ölen smakade bajs å det blev läsk istället.

Känns som en PW med hunden kommer gå bättre än mina halvtaskiga försök till aah det där .. så nu skiter jag i öl och rosa klänningar drar hem, på med mjukisarna och ut i skogen.

