PW

Hela dagen veckan har jag och vovven vart igång.
Hon gillar inte alls all denna träning och när vi kom till huset idag
och hon hade röjt klart med systern sin så somnade hon mitt på gräset
vid hästhagen. Tvärsomna. Helt sjukt. Min hund slocknar inte bara sådär..

Och när vi väl skulle tagga till för dagens långis så kände även jag att fan jag orkar inte.
Den träningsvärken jag har efter en vecka med daglig PW. Dör.
Mina ben vill inte mer. Och ingen jävel ville med på dagens runda så
motivationen var lika med noll. Men bara att börja knata.
Tro mig. Vi kämpade verkligen både hon och jag.
Efter halva rundan började jag känna att snart, snart är det över..
Så ringede Ellen och då var det lika bra att haka på promenaden med henne.

För jag har varit så jävla duktig med alla dessa långpromenader
och när man får sällskap blir allt lite roligare. Alltså, bara att köra på.
Tillbaka till Akalla för att möta Ellen och fortsätta dagens långis.

När hunden insåg att vi inte skulle hem längre utan vidare…
Hon vart så jävla sur. Hundjäveln bokstavligen tvärstannar och vägrar gå,
hela tiden!  Det var helt enkelt inte kul längre. Fruktansvärt elak matte!
Kommer hem, ger henne en morot och in i duschen.
Kliver ut och ser av att moroten ligger på golvet.. .
Går in i sovrummet och möts av detta..

945925_10151499780222423_1150012073_n

