Måndag

Att vakna av att man trycker in naglarna i handflatorna så hårt så att händerna domnar bort är inte riktigt stabilt.
Eller att man drömmer att man håller på att kvävas och vaknar upp i tron att man ska dö, att sedan igen vakna av en panikdröm för att höra att duschen står på i badrummet. Jag beslutade mig då för att det antingen spökade i lägenheten eller att jag helt enkelt inbillade mig.

När jag sen vaknar ännu en gång vid halv fyra tänkte jag bara att nu ger jag fan upp denna natt. Lyckas somna om och trodde att jag skulle dö när klockhelvetet ringde.
Går in i badrummet och det är vatten över hela rummet. Stabilt.

Tydligen spökar det inte, det där är något vår dusch bestämmer sig för att göra om man inte skruvar åt den hårt som fan. Kändes väl inte heller så stabilt.

Så måndag gott folk. Jag är så trött så
jag vill bokstavligen bara vill kräkas.
Men halva dagen är jobbad, jag har klackarna på och om jag orkar ikväll blir det mysmiddag i stora staden.

