Morgon

Att vakna klockan sju är inte okey när man är ledig.
Speciellt inte när hela världen sover och allt jag vill är att gå ut på en mysig promenad med en vän eller två men nej nej då ska det regna ute
och även om jag är rätt bra på att gå över till folk å våldgästa
så kan jag tycka att åtta på morgonen faktiskt är lite väl tidigt.

Så mina fina vakna nu för fan och underhåll mig.
Eran lilla Ali ligger på kattens soffa, lyssnar på paramore
och har väldigt väldigt tråkigt sådär åtta på morgonen.

Kommentera

