Onsdag

Min tur som jag hade förut har under det senaste året kastas käpprätt åt helvete. Allt jag rör typ dör eller går sönder. Så förra veckan var jag helt hundra, jag var numera döv på höger öra. Hörde ingenting. Jag skulle få leva med det här. Ja, jag hade på riktigt paniken. Efter ett tag så råkade ja ta mina hörlurar å lixom shiftade plats. Insåg då att jag inte alls var döv.
Ena luren var tvär död.

Smart idiot.

Men igår började den fungera igen, bara sådär! Annonsen på huset ligger
ute och jag har blivit av med min bil.
En helt okey dag… Okey det visade sig senare att jag lyckats repa hela lacken på bilen och fått flera bucklor efter mitt senaste misslyckande…
Men skit i det inte mitt problem längre.

Så idag får det fan va en awsome dag, bättre än igår, jag kräver det helt enkelt.
Awsomeness och lite unicornmoments.
Check!

Kommentera

