Måndag

Att gå upp och inte gå ut med någon hund innan man ska till jobbet
var för mig endast konstigt. Kändes lite som att jag borde gå en runda
bara för att. Men inte helt nödvändigt utan hund.
För min vovve är på lyxsemester hos dom Bästa
så får jag chansen att styra upp ett och annat.

Så efter jobbet idag kom jag hem till lägenheten och möttes av föräldrarna
Sparrdal, som fixade ihop ljudsystemet och pratade ihop sig om lite förvaring.
Sen var det bara att springa ner till Jonas och åka till huset.
För snart ligger annonsen ute och då måste huset vara i toppskick.
Så som vanligt så bar man och bar och bar lite mer tillslut så hörde jag bara
hur Jonas gormade från garaget, ”Tar det aldrig slut?!”
Och det är väl lite så man känner nu, för jag vill verkligen bara bli av med huset.
Lite som bilen, men huset kan jag inte bara lämna över till Jonas.
”Tack för lånet lixom, pallar inte mer.”
Nej sälja huset, typ nu.

Gå vidare med livet helt enkelt.

Kommentera

