Keep Your Head Up

Efter den kvällen när du släpade ner mig i källaren,
skrikandes, gråtandes, Jag var inte värd vatten.
Efter den kvällen slutade jag vara rädd, jag slutade bry mig.
Jag stängde av. 

Och nu tio år senare sitter jag här, händerna skakar och alla minnen,
alla dom åren sveper över mig om och om igen.
Jag är för första gången sen den kvällen så jävla rädd,
så jävla, jävla rädd för allt som händer nu.

Men jag är också arg.
Arg som fan och jag vägrar låta dom åren förstöra min framtid.
Så jag börjar om, tar tag i det förflutna en gång för alla och
ser till att komma tillbaka och då jävlar kan inget ta knäcken på mig igen.

Kommentera

