Måndag.

Jag har kunnat sova hela nätter utan att ha panikdrömmar och
sluppit vaknat 120 gånger/natt sen två veckor tillbaka.
Det är helt underbart. Känns som ett nytt liv ^^
Men igår så hann jag lägga mig i sängen och jag orkade verkligen inte
gå upp för att lösa situationen. Så vafan, det ska väl gå att sova ändå.

Men NEJ, Brookie försökte hoppa upp i sängen säkert 15 gånger under natten,
Jag drömde om allt och alla och vaknade typ konstant. Jag är helt färdig.
Det känns som att någon har gett mig en fet käftsmäll och att jag inte har
fått sova på en vecka. Det suger. Jag blir ärligt förbannad över denna natt.
Och nu ska man släpa sig upp, fixa sig och åka in till stan med vovven.

Inte på humör, vill bara sova… Men det kan man göra när man är gammal
och grå för nu är det bara att tagga till för det är sol ute och
vovven behöver en mysrunda och jag behöver snacka lite gojja med min
fina vän under dagen innan jag sticker hem till mamma för mys middag.

Så passa på och njut av solen lite & hoppas
alla har haft en riktigt bra Påskledighet! 

 

Kommentera

