Söndag.

Flytten  till Mickis är helt klar nu och det känns bra faktiskt.
Nu är jag tillbaka i den stora staden igen, jag kan sticka ut och
spåra världen och faktiskt kunna ta mig hem också. Underbart.

Men tyvärr så måste jag hålla mig relativt lugn ett bra tag framöver,
så det här med att spåra världen mina fina vänner,
det får vänta några månader, men det kommer, jag lovar!

Så idag så skulle vi till huset och rensa men då jag inte har någon körbar
bil för tillfället fick jag snällt sitta här i lägenheten och vänta in Jonas.
Halv tio gick jag upp, halv elva somnade jag på soffan och klockan två vaknade
jag och panikringde människan,
– Vi måste åka nu!!
– Men jag är så bakis..
– Not my problem dude. Fan vi har ett hus att sälja!

Åkte dit och städade, och städade, och städade..
Ni förstår inte hur mkt jag Spyr på att städa för tillfället!!
Men där någonstans i allt städande spårade min och kattis smskonversation
om får ur totalt. Det är är anledningen till varför folk inte får röra min telefon,
folk skulle tro att både jag och mina vänner är helt körda, för vi har så skumma konversationer så ni anar inte..  Men iallafall, planen på att kidnappa ett får
från skansen och överraska Mickis med måste spånas på lite och alla andra
funderingar om dessa får snurrar i mitt huvud.
Så nu sitter jag här i lägenheten i väntan på att Kattis ska komma hit
och funderar på allt som har med får att göra.

Får helt enkelt släpa med mig människan till skansen så att
jag får svar på alla dessa frågor.

Kommentera

