Tankesnurr

Att det ska vara så svårt att faktiskt kunna vara helt ärlig ibland..
Jag tror att alla verkligen vill vara fullt ut ärliga mot varann,
men när man själv inte kan få ord på vad man känner hur ska man
då kunna förklara det för någon annan?

Och här tror jag att det brister för många, Det förstör mellan folk.
Här önskar jag att man iallafall försökte, för att säga lite är bättre än inget.
För så fort man håller allt inne för att man tror att det kaoset man känner
själv kan förstöra allt man har.. Det tror jag förstör mer. Inte för stunden
utan i långa loppet, det dödar relationer. Ingen kan läsa tankar,
så det enda som händer då är att man omedvetet faktiskt
pajjar allt det man hårt så håller i. Och på två röda så är allt förstört.

Det kanske bara är gojja det jag skriver men det är precis så jag känner.
Ja det är sjukt svårt att vara ärlig, jag är inte guds bästa barn, det skiter
sig för mig med ibland. Men jag tror på att man bör försöka iallafall,
sen kan det skita sig, men om man inte är det lär det göra det ändå.
Jag tror att man bara skjuter på problemet annars.

Kommentera

