Ett Skämt!!!!!

Jag hatar att flytta, jag hatar hatar, hatar allt som det innebär.
Att packa, att bära tills man dör, att packa upp. HATAR.

Och idag har varit den mest konstiga dagen på länge, nej nu ljög jag.
Inte konstig, den har varit helt jävla Hemsk!!
Denna dag borde förbjudas och brännas på bål!

Det börjar med att Mickis kommer över för att det är flyttdagen nr ett.
Så vi bär och bär och bär och släpar lite mer, och slår i saker precis överallt,
inser att jag har alldeles för mkt skit och bär lite mer konstaterar att detta är
killgöra och skäms lite över att jag faktiskt inte ens hört av mig till någon
av grabbarna grus för hjälp.. Åker till Akalla och släpar upp allt skit,
träffar på en mindre trevlig granne och släpar upp ännu mer saker.
Kastar in allt i lägenheten och åker mot garaget. Mickis åker till sin plats och jag till min.
Men på något vidrigt sett så lyckas jag knäcka hela sidospegeln, dra till punka på
ett av de nya däcken och.. Jag ville bara kasta iväg den där jävla äckliga bilen! 
Jag pallar inte mer. Det är helt enkelt bra nu. Jag har ingen bil längre.
Det är över. Jag gör slut. Punkt. Så efter att Mickis garvat klart åt mig och Jonas skällt lite på mig så var det att åka för att få i oss lite mat.. Typ Thai… Men såklart så hittar vi ingen jävla Thai i hela kista,

åker till sollentuna, ser en Thai skylt, vart helt lyriska för att sedan inse att de ska öppna en Thai, alltså inte ens öppnat. Hur kan man göra så mot hungrigt folk?! Asholes. Min Gps typ tvärdör och tillslut så hittar vi en Thai. Springer in och beställer..
Men nej då har de haft strömavbrott så köket är stängt. Stängt(!!!)

Tillbaka till bilen där vi typ bara satt och glodde, jaha nu då?
Så hör jag bara hur Mickis kläcker ur sig, ”Vänd dig INTE om!”
Jag kastar mig runt och ser hur en jävla skåpbil har ställt sig precis bakom oss
så vi vart så klart inparkerade också. Wonderful. Döda oss nu.

Efter mycket om och men hittar vi en pizzeria, köper med oss Pasta Carbonara,
åker tillbaka till Akalla där jag springer in på Turken för att köpa läsk och annat,
men nej nej, då tar de inte kort så butiksägaren går med mig längre upp på gatan där jag
får betala hos en annan.. Är hela akalla släkt eller what? Skumt som fan men tillslut så kom vi upp till lägenheten och inser att all mat som vi hade tagit med från Bålsta
har bara legat i hallen hela dagen.. Så fryst var numera kylt. 

Äntligen mat och då inser vi att denna pasta carbonara var något konstigt
med scampi räkor i sig. Det smakade skit inte gott. Vafaaaan.
Denna dag. Misär.

Så nu skiter vi i det här. Ut med hundar och bädda ner sig i soffan.
Det är helt enkelt inte ens värt att försöka sig på något annat idag.

Kommentera

