Fan man kan nästan tro att jag gått å skaffat mig ett liv när det nästan tar ett dygn utan att jag bloggat och jag ser
att folk från massa olika världsdelar vart inne och kikat på sidan. Och duude livet är fan som innan så jag ska inte göra er besvikna klart jag har något att skriva om idag med folket!

Typ om min rensning under gårdagen som resulterade i en hög som är för en annan en årsförbrukning av kläder.
Det tog lixom aldrig slut, när har jag köpt allt det där, när hade jag råd ?!
men skiten ska skippas till polare och till något ställe som kan ta emot allt.
För jag har inte hjärta att slänga så
mkt kläder på tippen.. Tillåmed för mig känns det fel att kasta så mkt kläder!

Sen att brookie somnade nerbäddad i sängen när jag rensade och hur kan man inte låta bli att skutta dit å pussa på lilla grisen till hund..
Så det gjorde jag och vaknade tre timmar senare och inser att jag har sovit bort hela kvällen fullt påklädd
med uggsen på i sängen..

Standard, det var den kvällen det.

Hur som cenaturio har lite erbjudanden nu som ni hundägare måste kika på!
Och då jag bara ska hem å packa inför flytten imorgon får ni snällt vänta på ett nytt inlägg om fodret. Får bli under kvällen.

over and out

Kommentera

