.

Okey absolut ingen kom över å städade istället fick jag ett samtal där frågan var, har du städat klart eller?
Och Ja, nu står det ett
klart hus i Bålsta som iallafall är hyfsat rent. För dammsugarn la av och jag har svabbat golv tills jag trodde att jag skulle dö.

I början så kände jag bara att fan vad det suger att vi ska sälja men efter två timmars städande och jag hade typ gjort en fjärdedel… Jag ville bara ge bort huset då, det kändes som att jag var i någon stor sal och man vart aldrig klar, det var ett skämt! Hur fan tänkte vi när vi köpte det där stora huset?!

Så idag har jag sjukaste träningsvärken och jag inser att det ska bli jävligt skönt att flytta till lägenhet igen.

Kommentera

