Söndag.

Jag förstår faktiskt inte hur jag har orkat,
nu när jag ser tillbaka på senaste året så har jag varit precis över ytan.
Jag har haft max fem nätter på ett nästan ett år som jag har
sovit mig igenom som en normal människa. Inte konstigt att jag tillslut
chraschade.  Det är så skönt nu att faktiskt kunna sova om nätterna,
det där konstanta rastlösa krypet och alla flashbacks är borta och jag är lugn.

Jag kan för första gången på väldigt lång tid tänka till innan jag säger något,
elakheterna rasar inte bara ut ur mig utan jag känner mig rätt harmonisk.
Självklart, jag tycker som jag tycker om saker och ting men nu
hanterar jag med det mycket bättre än tidigare. Helt underbart. 

Kommentera

