Wtf?!

Inte nog med att jag alltid, alltid får strosa runt i hundra år å dar innan jag hittar min bil på parkeringen, nu har jag börjat med en dålig vana med att ställa bilen i Kungsängen eller barkarby men såklart åker jag hela vägen till Bålsta innan minnet kommer tillbaka..

Jag dör.. idag igen. För det är ju så jävla roligt att sitta på det här jävla
tåget fram å tillbaka.. Å jag mår ju så bra för att ens ha orken att hålla på med det här.. Gaaah!! Vill bara skrika rakt ut. Fucking Misär!!

Vad vill världen av mig idag?!

Kommentera

