Torsdag.

Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen
Tråkigt liv ta du den, vill inte hålla den
Bara sån jag är livet  är , Överlever genom viljestyrka
–  Galen , Ison & Fille

Jag somnade i en lyckobubbla, ren illussion men jag kunde andas igen.
Livet var helt awsome för en stund. Fick sedan ett samtal och insåg att
lägenheten är min! Min, min, min. Nybbygge med 30kv uteplats.
Ett år kvar. Sen sitter jag där. Med en rosapantern,
Brookie och underbart sällskap.

Och OM jag saknar min hund, det är helt sjukt tomt hemma nu
och om det flyter på som det gör nu så kanske jag kan få hem henne på fredag.
Hoppas, hoppas, hoppas, för sanningen är att jag blir fan knäppare av att inte
ha henne nära än vad jag redan är. Vilket i sig bara är ren ironi.

Kommentera

